Hvor kan du nå oss?

Besøksadresse: Lyngveien 12, 3260 Larvik

Telefon: 970 75 560

Telefontid: mandag til fredag 9.00-16.00

Mailadresse: marianne@putemadammen.no

 

Bestilling

Når du har foretatt en bestilling på nettsiden vår, vil vi sende deg en e-post om med ordrebekreftelse. Når varen(e) blir sendt, vil du motta en ny e-post med sporingsnummer slik at du til en hver tid kan følge med hvor forsendelsen befinner seg i prosessen. Vi har gratis frakt på ordre over kr 500, ellers fast frakt på kr 99.

Vi opplever at det kan være vanskelig å få gode nok bilder som gjengir eksakt farge på produktet, vi tar derfor forbehold om at farge kan avvike noe. Vi prøver derimot og opplyse om dette i produktbeskrivelsen til de varene det gjelder.

 

Levering

Vi sender våre pakker med Posten, men varene kan også hentes fraktfritt på vårt lager. Ønsker du å hente varene selv, krysser du av for ”hentes i butikk”.

Tidspunkt for henting kan enten avtales på mail: marianne@putemadammen.no, eller på telefon: 970 75 560.

Ordren sendes normalt innen 1-3 virkedager. Vi har som mål å sende varer hver dag, bortsett fra søndager. Ved sykdom og andre uforutsette hendelser kan det hende at det kan ta noe lenger tid.

Vi gjør oppmerksom på at vi er opptatt av miljø og økonomi, derfor gjenbruker vi emballasje som kommer inn til vårt lager.

 

Retur/angrerett

Skulle varen ikke falle i smak så fortvil ikke. Angrerettloven gir det rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldene, må produktet være levert oss ubrukt og uskadet. Kjøper betaler selv for returporto. Merk deg at vi tar ikke imot postoppkrav. Benytt angrerettskjema som følger med som vedlegg i mail, eller trykk her. Hvis du er usikker på kjøpet, så ta kontakt slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte. Det viktigst for oss er at du som kunde er fornøyd.

Link til Angrerettskjema

Link til Returforespørsel

 

Skade under transport

Skulle varen bli skadet under transport, og det er synlig skader på emballasjen, ta kontakt med postkontoret du kvitterer ut pakken fra. De vil sende oss skademelding og vi vil sende deg ny vare. Det er viktig at du tar kontakt med oss så fort som mulig, helst innen tre dager etter at pakken er mottatt.

 

Betalingløsninger – Klarna Checkout

Hos oss betaler du enkelt og trygt med Klarna Checkout fra Klarna AB. Dette er trygge innarbeidede løsninger som gir deg mulighet til å velge mellom en rekke måter å betale på.

Vi tilbyr faktura, delbetaling og betaling med kort. Gjennom å besvare et par spørsmål identifiserer du deg enkelt, for deretter å velge den betalingsmetoden som passer deg best.

Om du ikke velger kort eller delbetaling som betalingsmetode blir det automatisk faktura med 14 dagers betalingsfrist.